chat

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY

Spis treści
1. Zamówienie, Potwierdzenie zamówienia, Warunki
2. Cena, Opcje płatności
3. Dostawa, Koszty wysyłki
4. Czasy dostawy, Opóźnienia w dostawie
5. Ryzyko transportu, Uszkodzone towary, Reklamacje
6. Prawo do odstąpienia od umowy, Zwrot, Gwarancja i zwroty
7. Prawo klienta do anulowania
8. Zastrzeżenia, Siła wyższa
9. Ochrona danych osobowych
10. E-rekwirowanie / Zamówienia zakupowe

1. ZAMÓWIENIE POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Po potwierdzeniu zamówienia przez Podmeble.pl, zawieramy umowę kupna z klientem. Wysyłamy potwierdzenie zamówienia w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. WARUNKI Musisz mieć ukończone 18 lat, aby dokonać zakupu u nas. Musimy móc zweryfikować twój adres zamieszkania.

2. CENA/OPTIONS PŁATNOŚCI
Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym zawierają 25% podatek VAT. Po potwierdzeniu zamówienia, nasze ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie, bez względu na przyczynę. Zazwyczaj zmiany cen wynikają z okoliczności, których nie możemy kontrolować, takich jak: wzrost cen surowców, zmiany kursów walut lub zmiany stawki VAT. Nie naliczamy żadnych opłat ekspedycyjnych.
W chwili obecnej Podmeble.pl oferuje następujące opcje płatności w Polsce:
Karta kredytowa, VISA, MASTERCARD itp. (oprócz Amex)
Paypal
Ręczne zarządzanie fakturami, wysyłając e-mail z danymi zamówienia (głównie dla większych zamówień do szkół, firm i gmin, minimalna wartość zamówienia to 50 EUR)
Przy płatności za pomocą Paypal lub karty kredytowej obciążenie następuje natychmiast po zarejestrowaniu zamówienia w naszym systemie.
Domyślną walutą na Podmeble.pl jest EUR, ale można ją dostosować w nagłówku zgodnie z preferencjami.

3. DOSTAWA, KOSZTY WYSYŁKI
Koszt wysyłki zależy od wagi i opłat pocztowych za listy i paczki. Wysyłamy twoje produkty za pośrednictwem Poczty lub innego przewoźnika, który dostarczy je do ciebie do domu lub do punktu odbioru. Za nieodebrane paczki (Dhl servicepoint) klient zostaje obciążony opłatą za zwrot do nas w wysokości 59 koron + koszt wysyłki. (Jest to opłata, którą DHL nalicza nam za obsługę zwrotu) Paczki dla firm? Upewnij się, że na miejscu jest ktoś, kto może odebrać przesyłkę, w przeciwnym razie możesz zostać obciążony opłatą za uniemożliwienie dostawy. (Jest to opłata, którą DHL nalicza nam, jeśli nie ma nikogo na miejscu.)

4. CZASY DOSTAWY
a. Naszym celem jest dostarczenie twojego zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Najczęściej wysyłamy twoje zamówienie następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
b. Jeśli musimy zamówić jakikolwiek towar, dostawa może potrwać do 2-3 tygodni. (o ile nie zostanie poinformowany o tym drogą mailową)
c. Jeśli nasze produkty zostaną wyprzedane, zanim uda się zaktualizować nasz sklep internetowy, poinformujemy cię o nowym, szacowanym czasie dostawy drogą mailową.
Jeśli dostawca/producent nie może dostarczyć materiałów i produktów na czas, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia. W takich przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, które mogą wynikać z opóźnienia. Jeśli czas dostawy zostanie zmieniony dla twojego zamówienia, poinformujemy cię o tym jak najszybciej.

5. RYZYKO TRANSPORTU
"Podmeble.pl" odpowiada za dostawę do ciebie jako klienta. Ty i firma transportowa ponosicie odpowiedzialność za transport z powrotem do nas w przypadku ewentualnego zwrotu.

USZKODZONE TOWARY Sprawdź od razu, czy towary są w stanie nienaruszonym, gdy dotrą do ciebie. Jeśli towary są uszkodzone lub wadliwe, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową pod adresem [email protected].

REKLAMACJE Prosimy o kontakt mailowy, jeśli chcesz złożyć reklamację. Podaj numer zamówienia i nie zapomnij dołączyć faktury/rachunku! W przypadku ewentualnego sporu zawsze stosujemy się do prawa handlowego Szwecji. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod następującymi linkami: http://www.konsumentverket.se/ i http://www.arn.se/

6. ZWROTY, PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, GWARANCJA I ZWROTY NA NASZE PRODUKTY
Ze względu na środowisko, wagę, konstrukcję mebli i podłoże

trudno jest udzielić gwarancji na podkładki pod meble lub określić, jak długo będą one trzymać. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, będziemy wdzięczni za informację, abyśmy mogli rozwiązać ten problem najlepiej jak to możliwe.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I OTWARTY ZAKUP
Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, możesz zwrócić go do nas. W paczce zwrotnej prosimy o umieszczenie notatki z numerem zamówienia i powodem zwrotu. Napisz również, czy chcesz wymienić na inne towary czy zwrócić pieniądze. Podaj swoje dane bankowe lub inne preferowane dane do zwrotu pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni. Jeśli nie ustalono inaczej, obowiązują następujące zasady.
1. Musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną.
2. Zachowaj dokumenty przewozowe / dostawcze dla zwróconych towarów. W razie pytań dotyczących reklamacji lub prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt.

Adres dostawy/adres zwrotny: Mobeltassen Sweden AB. Ellakrogsvägen 1, 187 33 Täby, Szwecja: E-mail: [email protected]

7. PRAWO KLIENTA DO ANNULLOWANIA
Masz zawsze prawo anulować swoje zamówienie, jeśli towar nie jest dostępny, jeśli cena ulegnie zmianie (z wyjątkiem sytuacji, które wykraczają poza naszą kontrolę: patrz niżej w sekcji Reklamacje i Siła wyższa), oraz jeśli nie możesz zaakceptować ewentualnego opóźnienia w dostawie i jeśli zdecydujesz się na anulowanie zamówienia w ciągu 14 dni (patrz link do prawa konsumenckiego i Ogólnego Rzecznika Praw Obywatelskich). Do czasu wysłania towaru masz prawo bezpłatnie anulować zamówienie.

8. ZASTRZEŻENIA
Podmeble.pl zastrzega sobie prawo do wyprzedaży oraz ewentualnych błędów graficznych i pisarskich na stronie, takich jak błędy w opisach produktów lub specyfikacjach technicznych, błędne ceny oraz korekty cen lub błędne informacje dotyczące dostępności towaru. Podmeble.pl ma prawo do korekty takich ewentualnych błędów oraz do zmiany lub aktualizacji informacji w dowolnym momencie. Podmeble.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje na stronie pochodzące od stron trzecich.

SIŁA WYŻSZA: W przypadku wojny, klęski żywiołowej, działań związków zawodowych, decyzji organów administracyjnych oraz podobnych okoliczności poza naszą kontrolą, które nie mogły być przewidziane i które wpływają na zawarte umowy i zobowiązania z naszej strony oraz obietnice z naszej strony, a co za tym idzie, uniemożliwiają spełnienie tych umów/obietnic, takie wydarzenia stanowią podstawę do zwolnienia nas z obowiązku ich realizacji.

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dowiedz się więcej na stronie Polityka prywatności.

10. E-REKWIROWANIA / ZAMÓWIENIA ZAKUPOWE
Minimalna wartość e-rekwirowań i zamówień zakupowych wynosi 50 EUR netto.
Nazwa firmy: Mobeltassen Sweden AB, Numer rejestracyjny: 559226-523, Zarejestrowana w Szwecji.