chat

DOSTAWA

CZAS DOSTAWY
Zazwyczaj mamy czas dostawy około 2-6 dni, w zależności od dni świątecznych i dnia złożenia zamówienia.

KOSZTY DOSTAWY
Dokładny koszt przesyłki jest określony przy kasie, zależy od wagi i objętości. Nasze koszty dostawy zazwyczaj zaczynają się od 6 EUR / paczka za dostawę do Polski.

ZWROTY
Jako klient, zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość, zawsze masz prawo do odstąpienia od zamówienia, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce zwrotów.

DOSTAWA W SZEZERZE
Wysyłamy twoje produkty pocztą lub innym przewoźnikiem, zwykle DHL dostarcza je do najbliższego punktu odbioru (punkt usługowy DHL) na twoim adresie pocztowym.

PRZESYŁKI FIRMOWE
Upewnij się, że na miejscu są osoby, które mogą odebrać przesyłkę, w przeciwnym razie możesz zostać obciążony opłatą za uniemożliwienie dostawy. Jest to opłata, którą DHL nalicza nam, jeśli nie ma nikogo na miejscu.

NIE ODEBRANE PACZKI
Jeśli nie odebrzesz swojej paczki w punkcie odbioru w ciągu tygodnia, paczka zostanie automatycznie zwrócona. W takich przypadkach jako klient zostaniesz obciążony opłatą w wysokości 7 EUR + koszty dostawy. (Jest to opłata, którą DHL nalicza nam za obsługę zwrotu)

OPÓŹNIENIA W DOSTAWIE
Jeśli czas dostawy zostanie zmieniony dla twojego zamówienia, poinformujemy cię o tym jak najszybciej.

USZKODZONE TOWARY
Natychmiast sprawdź, czy towary są w nienaruszonym/stanu, gdy dotrą do ciebie. Jeśli towary są uszkodzone lub nieprawidłowe, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową na adres [email protected] i załączenie zdjęcia uszkodzonej przesyłki.